Dockskåp steg 2 Sovrum

Tanken var ju att Steg 2 skulle bli fasaden men den får vänta lite. Har inte kommit iväg för att handla färg så det fick bli tapetsering av sovrummet. Gick in på byggole och frågade om dom hade någon utgående tapetbok att skänka till mig och jajemän det hade dom. Var inte det enklaste då mitt dockskåp inte går att skruva isär men det gick efter lite pyssel.  Golvet är inte det riktiga golvet men det kommer bli något liknande (Ek)
Före

Efter


I detta rum kommer det finnas en dubbelsäng med nattduksbord samt en spjälsäng för den lilla bebisen.
Lägg märke till grinden utanför fönstret.. Detta är alltså vår grind utanför fönstret men tyckte det blev häftigt på bilden!


Kommentarer
Postat av: ewa

Jätte fint!! Vilket sovrum! Utsikten var ju jätte

rolig, häftigt!

2011-03-07 @ 09:17:55
Postat av: Sarah

Hej! Tänkte också göra om i mitt gamla dockskåp och mitt går inte heller att ta isär eftersom det är limmat :( men har du tagit bort dörrärna och listerna i ditt eller fanns det inga? Vet inte om jag vågar röra mina ifall de inte går att få tillbaka :P

2011-06-18 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0