Egentid

Idag fick jag lite VÄLBEHÖVD egen tid. Tror både Tyra och jag gått varandra lite på nerverna när vi inte kunnat göra annat än att vara inne. Gör så mycket om man bara kommer ut på en promenad eller så. Imorse vaknade jag med värk i i axeln (som en knuta under skuldran) som strålade upp i nacken och i armen. På det en gnällig/klängande Tyra var ingen bra kombination. Precis när jag vrålar ut min vrede till Alex sträcker han fram mobilen och där var min svärmor som ville prata med mig, haha! Tur att jag känner Åsa och hon mig så jag slipper ha ångest över det.
Åsa kom efter en stund och hämtade Tyra så vi skulle få lite tid till annat då det varit mycket på sistone med sjukdommar och annat. Tack Åsa!

Så utan barn och hund (Wilda var hos mamma) tog jag bilen och åkte och storhandlade sen hämtade jag upp malin och vi begav oss till forum för lite shopping.  Tack Malin för en mysig stund med dig <3 Du är det bästaste!
Bla kom jag hem med denna fina tunika



När plånboken är fetare ska jag och Malin åka och shoppa på riktigt då Malin själv är shoppoholic och har köpstopp kan hon ist titta på kläder som skulle passa mig. Jag kan då stå halvnaken i någon provhytt och bara få kläderna inkastade. NICE! :)

Nu har jag hämtat Tyra och hon sover gott i vagnen! Dax att börja laga lite middag och trots handlingen idag känner jag mig totalt oinspirerad? varför är det så? hmm.. något ska jag väl komma på!

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: malin

Haha. Härliga du! Vi kör på halvnaket så springer jag med kläder <3 kärlek till dig

2011-03-02 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0