Fyndat

Idag har vi varit på vårens prylmarknad och fyndat massa fina kläder till Tyra.
Tror det blev
1 par strumpbyxor
1 par leggings
3 klänningar
6 bodys
2 bar byxor
1 regnställ
1 keps
1 mössa
allt detta för 370 kr

Tyra behövde verkligen utöka sin garderob då det går mycket kläder på en dag nu när det slabbas med mat,frukt och allt annat.

Efter marknaden hämtade vi Tyras farbror Hugo, som att tillläga är 8 år. Han ska sova här, baka pizza med oss ikväll, lördagsmysa för att imorgon åka och bada på badhuset.
Kände mig som en tvåbarns mamma idag när vi var i affären. Så mysigt och jag tror det var fler som trodde det(att Hugo var vår son alltså).
När Alex och jag räknade så var vi 16 år när Hugo föddes och A.. det skulle ju funka. Finns ju en del som fått barn vid 16 års ålder. Men tack och lov är jag inte en av dom.

Med tanke på det här kommer en bild tagen för många år sedan.

Hugo och jag -04
Tänk vad tiden går fort, kommer det gå lika fort tills Tyra är 8 år och går i första klass, HJÄLP!

Det är så mysigt att ha Hugo här och han tycker det är mysigt att få komma till oss.

Skriver snart igen Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0