Haha

Jag såg något roligt idag när jag var ute på promenad. Vet inte vad det är med mig kan bero på att jag nu får sova bra på nätterna och då ser allt på ett helt annat sätt eller om det är vårkänslorna som spökar. Men jag gick iaf förbi en trafikskolebil med en ung trafikskolelärare och en något yngre tjej. Ska se om jag kan återberätta detta så ni förstår men skitsamma jag tyckte iaf det såg sjukt kul ut:)

Båda såg helt okej ut kanske något för snygga för att bara övningsköra men.. det var just det.
Innan dom skulle hoppa in i bilen klädde dom liksom av sig! Haha! Bort med jacka och halsduk och det kändes som om det inte var stopp där. Men tack och lov slapp jag se mer men vem vet kanske åkte dom vidare och fortsatta.

Haha men gud nu skrattar jag så jag gråter. Snacka om lättroad. Ni skulle sett då skulle ni också ha skrattat!

Kärlek Liza


Kommentarer
Postat av: ewa

Jag tror på vårkänslor och Din vilda fantasi!

2011-03-31 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0