Härliga Vår

Idag är det verkligen vår i luften trots snön som föll inatt. Tyra ligger i vganen på verandan och sover.
Sitter och kollar igenom Me&i-kollektionen och funderar på vad jag ska spara efter säsongen och vad jag ska rea ut. Vill visa er mitt solklaraste val till Tyra

Grön Sweatjacket
Harry & lily gardentunic
Leggings

Det är det jag älskar med me&i att man kan kombinera/matcha alla plagg precis som man vill. Helt underbart!
Tror inte det blir mycket kvar att rea ut men i juni får ni hålla ögonen öppna för då kör jag utförsäljning här på bloggen.

Ska även lägga in en order till Tyras födelsedag och jag har sagt det länge sen "när Tyra kan gå ska hon få en folkcar everywere klänning".Och det kan hon ju nu så det blir perfekt till hennes födelsedag!

(På bilden är det en
Grön basic longsleeve under klänningen)

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0