Lovely friday

Tyra sover sin morgon nap i vagnen och jag sitter med en kopp kaffe och laddar inför dagens me&i-träff.
Ska bli så roligt att få komma ut igen var ett tag sedan så det pirrar lite i kroppen.
Tyra ska med idag också och jag hoppas hon sköter sig exemplariskt:)
Har ni varit inne på hemsidan och kikat in våra nyheter. Kan man annat än att älska me&i

Vi har haft två riktigt mysiga dagar i rad då det varit väldigt lite gnäll men massor av skratt. Tyra är nu mera en nöjd bebis. Hon har en mamma och pappa som satt rutiner på maten så hon behöver sällen bli orolig att hon ska bli utan vilket jag tror var ett av problemen tidigare. Så hur tråkigt ordet RUTINER än låter så införskaffa det så fort den lilla/lille kommit ut.

Imorgon ska Tyra sova hos sin farmor och bonus farfar Leif. Det känns bra, klart lite konstigt men Bra.
Jag vet att dom tar hand om henne och jag känner mig trygg.
Alex och jag ska få middagsgäster Alexandra och Jensa. Ska bli mysigt då det var länge sen vi sågs.
Så lite vin, goda vänner, sova hela natten det blir nog toppen!

Jag bara älskar detta barn och denna bild <3
Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0