Natt natt

Nu är det dags att förbereda sig inför sängen.
Snacka om att det gör skillnad på dagarna/nätterna nu när Tyra får välling igår somnade hon vid 19.40 sov till 04.10 hade ifs en vaken timme i spjälsängen men 05.15 somnade hon om vaknade inte förens 07.3 Då fick hon komma över till vår säng och somnade om brevid mig tills 09.00

Idag har hon inte ätit speciellt mycket alls. Tror hon har det jobbigt med tänder på G och det kan vara därför. För allt hon blivit erbjuden och som hon i vanliga fall brukar tacka ja till har inte funkat idag. Men jag känner mig inte nojjig. Förut när jag ammade på nätterna blev jag lite stressad att det skulle bli snuttande hela natten pga av en dålig dag av mat. Men nu är det välling som gäller och då spelar det ingen roll hur mycket hon får på natten trots att målet är ingen välling alls. Men dit kommer vi komma endå!

Imorgon väntas dag med dom finaste mammorna och bebisarna.
Först öppnaförskolan med Rytmik sen promenad och efter det lunch med förhoppningsvis trötta bebisar som vill sova i vagnarna. Ska bli mysigt!

Kärlek Liza

Till alla er som läser, har ni vänner eller bekanta som ni tror kan tänka er ha en me&i-träff hör gärna av er. Prata om mig till Alla!!:) Då det är min första säsong behöver jag få alla hjälp jag kan få att hitta nya värdinnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0