Ny dag, ny energi, nya tag

Lite bilder från helgen


Morgonpromenad hela familjen

Tyra åker rutschbana

Tyra myser med farbor Hugo innan badhuset

Hugo läser saga

Faster Amanda och Tyra gungar

Finns det något finare <3

Tyra trött efter badet

Jag har varit trött, så trött att jag ibland blir rädd för mig själv. Men igår kom räddningen.
Tyras farmor var ledig och ville ha en heldag med Tyra. Nu när hon äter så bra kan jag slappna av så när jag följt dom till bilen och stängde dörren efter mig sket jag alla "måsten" och la mig direkt i sängen.
Läste en stund i Sova hela natten boken och sen somnade jag.
Idag har jag ny energi det har varit en "bra" natt. Har varit uppe några gånger och värmt välling men sen lagt tillbaka Tyra i hennes säng. Efter dom senaste nätterna har jag varit så besviken på mig själv då jag av trötthet ammat större delen av nätterna. Men igår kväll bestämde jag mig och då funkade det.
Jag kände mig pigg idag när Tyra 05.40 ville gå upp.

Nu har jag fått boken
 

Alla borde läsa den oavsett om man har barn eller inte , jag gör det och jag blir på något sätt klokare. Har inte bestämt mig om vi ska börja kura men jag får en annan syn på barn, på sömn, på föräldraskap.

Nu sover Tyra sin första lur och senare idag väntas besök på bvc. Ska bli spännande och se hur kurvan ser ut. Jag hoppas man kan se att hon får i sig mer. Och andra sidan känns det oväsentligt då jag ser att hon är nöjdare, piggare och gladare.

Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0