Renovera Dockskåp

Idag fick jag hem en massa loppis prylar från pappa.
Bland allt skräp hittade jag mitt gamla dockskåp och nu funderar jag seriöst på att renovera det.
Alex är lite neggo och tycker jag samlar på mig en massa skräp men vet ni hur dyrt det är med dockskåp och alla möbler? Och förstå vad roligt för Tyra att få leka i samma dockskåp som mamma.
Och sen gillar jag ju att pyssla med något, detta är perfekt för mig!
Jag ska göra det, Lätt! Alex får tycka vad han vill:) Men det blir han som kommer få ta hem färg och tapeter till mig! Haha!
Vad tror ni tänk ny fasad, nytt tak, nya golv, nymålade tak, nya tapeter och möbler. Det kliar i mina fingrar nu vill bara sätta igång!






Har hittat massa bra sidor också. Imorgon kanske Tyra och jag åker till färgaffären och tigger lite tapetprover.
Denna tjej hade ett liknande dockskåp som jag fast med tre våningar. Se så fint det blev efter en renovering!
Kärlek Liza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0