Underbara älskade

Tyra 0-11 månader

Tyra på BB

Tyra En månad

Tyra två månader

Tyra Tre månader

Tyra Fyra månader

Tyra Fem månader

Tyra Sex månader

Tyra sju månader

Tyra 8 månader

Tyra Nio månader

Tyra tio månader

Tyra Elva månader


Tiden går så otroligt fort tänk att det snart gått ett år sedan våran älskade Tyra kom till världen. Man glömmer så fort hur mycket man än försöker minnas. Men jag minns även mycket, mycket kärlek, mycket närhet, många leenden, mycket vankande, många vakna nätter. Älskade Tyra du är det finaste jag vet! När du är stor nog att förstå vad älska betyder ska jag säga det till dig varje dag. För jag älskar dig mammas myra!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh vad fint! Det är läskigt hur snabbt tiden går. Kärlek till er!

2011-03-11 @ 21:18:33
Postat av: ewa

Vilka härliga bilder!! Den sista på gunghästen är ju underbar!!

Ja du Älskade Lilla Tyra, nog har du satt våra hjärtan i brand!

Älskar Dig!! Mormors "lillahjärtegryn"

2011-03-12 @ 07:52:30
Postat av: Åsa

Men underbara Tyrisen, hur förälskad kan man bli i sitt barnbarn?! Jättefina bilder, tänk redan 11 månader!



krammar från farmor & bonusfarfar <3

2011-03-13 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0