Underbara söndag

Igår gick vi och la oss tidigt. 21.00 låg vi alla i varsina sängar så härligt.
Och det kändes skönt imorse när Tyra ville gå upp kl.06 att jag endå fått sova något mer än i vanliga fall.
Jag passade på medans grabbarna sov att fixa matsäcken till badet och även en promenad hann vi med.
Efter frukosten med Alex och Hugo gick jag och la mig för att vila lite innan det var dags för dagens aktivitet.
Tyra sov i vagnen och jag stängde dörren till sovrummet och la mig i sängen.
Trodde aldrig jag skulle vakna, efter en timme kom Alex och Tyra in och berättade att vi skulle åka snart.

Det var så roligt på badhuset idag vi bubblade, åkte vattenbana och hade det allmänt lyxigt. tyra skötte sig perfekt.
Efter badet åkte vi hem till Tyras farmor för Silllunch och bandyfinal.
Nu äntligen hemma och ska ha möte med me&i.
Hoppas det blir tidigt ikväll också vore så skönt.

Kärlek Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0