Föräldramöte

Förlåt för dålig uppdatering men det har inte riktigt funnits tid eller inspiration för att skriva.
Men nu är det dags måste dela med mig av mina tankar till er för idag har Alex och jag varit på vårt första föräldramöte. Förväntansfulla och pirriga gick vi dit och det var ett bra möte men  jag skulle ljuga om jag sa att jag inte höll tillbaka tårarna under mötet eller om jag sa att skratten inte var för att dölja hulkningarna.
Tänk vad tiden gick fort vår lilla prinsessa ska snart börja på dagis.
Herregud hur ska detta gå?
Klart det kommer gå bra jag vet det, och jag vet att det är jobbigare för föräldrarna än för barnet. Men fasen vad tankarna kommer.
Är inte van vid tanken. Hon har ju varit med mig varje dag, jag har haft koll, fått henne och sova, äta, bytt blöjor, gosat och skrattat. Nu ska hon vara där och vi på jobbet.
Tur att det är några månader kvar. Men tiden går alldeles för fort.
Älskade unge.. Du anar inte hur mycket jag (vi) älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0