Klart

Minns ni det gamla skåpet?
 
Det vad roligt att det gamla fina skåpet kommer till användning igen.
Jag kan berätta ett det har varit inbyggt i en vägg på "Karlavägen" och under en tid var det mitt och jag förvarade mina serietidningar där. självklart hade Fantomen, Kalle Anka och 91:an egna fack som var anpassade i storlek med tanke på hur många nummer det kom ut per år. Och för att man inte skulle ta fel tidning (om det råkade vara mörkt i rummet) så fanns det belysning i skåpet på den tiden. Ta väl han om det, så att Tyra en dag också får ett bra ställe att förvara sina viktiga saker i.
(Min) Morbror Anders

Nu har det gamla skåpet fått sig en renovering.







Ber om ursäkt för kvaliteten på bilderna men jag är så nöjd med resultatet.
Nu har Tyras kläder fått flytta in i det gamla skåpet.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vitt är så snyggt och funkar på det mesta som behöver ett "lyft" ;)

2011-06-21 @ 12:26:31
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0