Många skratt

Denna helg har varit såå rolig. I fredags gick jag till en nära vän/granne/kollega för några glas rose. Var så roligt, så många skratt. Sen i lördags kom min fina vän Alexandra hit då våra män (eller vad säger man) var ute och roade sig. Vi drack cola, spelade spel, sjöng och skrattade. Jag älskar helger som denna trots att jag längtar efter sängen mer än någonsin nu.

Imorgon har jag me&i-träff och Tyra ska få åka till sin mormor. En träff med ett helt gäng nyblivna mammor ska bli supermysigt. Hoppas få massa bebisgos också.

Tiden går så otroligt fort och Tyra växer för varje dag som går. Och jag säger det igen hon är helt underbar.
Igår när jag frågade Wilda om hon ville gå ut (som om hon kunde svara?) gick Tyra direkt och hämtade sin mössa. Förstod då att hon ville gå med ut så jag bad Tyra hämta sina skor och det gjorde hon, först den ena sen den andra. Efter det jackan och till sist sa jag "Men Tyra Wilda måste ha ett koppel också?" tror ni inte min lilla tjej går och hämtar kopplet. Blev alldeles rörd tänk vad hon förstår och vad hon kan.

Vi har en grannflicka här på byn som är 4-5 år som Tyra bara älskar. Så fort hon får syn på henne vill hon dit. Idag möttes dom i parken och Tyra gav då flickan fler kramar, riktiga kramar av kärlek. Helt underbart!
Nu väntar sängen och ladda inför lite jobb.

Kärlek Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0