Vimsigare mamma får man leta efter

Är det en av egenskaperna som mamma att man ska vara vimsig eller är det bara jag?
Idag har vi letat, letat och letat efter min bankdosa. Letat så jag blir tokig, har inte kunnat fokusera på något annat än den. Helt säker på att Tyra slängt den i soptunnan.
Alex har letat, Malin min fina vän var här och leta men hon skratta mest åt mig då hon hittade min mobil i kryddskåpet och ett kinderägg jag skulle ge till Alex för typ 3 månader sedan bakom en bok i bokhyllan. haha!
Nu är dosan iaf återfunnen vilken lycka. Tänker inte berätta vart då jag självklart kollat där tusen gånger utan att hitta den. Dags att lugna sig och bli lite fokuserad. 



Imorgon börjar ett nytt liv, funderar på att börja springa!
Kärlek Liza 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0